Mijn vakantiefoto’s (Turkije – Marmaris): deel 1

Fotodagboeken, Persoonlijk

verkleind_parasailing 2

Vandaag ben ik alweer een maand terug thuis na een heerlijke vakantie met mijn vriend in Turkije. De meesten onder jullie hebben waarschijnlijk mijn vakantievlogs al gezien, maar omdat ik zoveel heimwee heb naar onze vakantie wilde ik toch graag nog enkele foto’s delen. Ik hoop dat jullie dat ook leuk vinden om te zien!

DCIM999GOPRO

De eerste dag moesten we natuurlijk meteen de prachtige ‘pier’ (hoe noem je zoiets eigenlijk?) aan ons hotel even uittesten! We hadden er zo met met zalige ligzeteltjes en een prachtig uitzicht! Helaas waren daar geen parasols dus was het overdag bijna niet te doen! Robby zijn zwembroek zit hier trouwens wat raar haha!

De tweede dag moesten we meteen onze nieuwe GoPro uittesten in het zwembad, superleuk! Maar het water was wel héél erg koud, zelfs als je er al een tijdje in was… Daardoor zijn we eigenlijk niet zo heel vaak in het zwembad geweest.

verkleind_IMG_4747

’s Middags aten we vaak zo’n pastaatje dat iemand vers klaarmaakte in de wok, met groenten en saus naar keuze! Heerlijk! We zaten trouwens in hotel Ideal Prime Beach.

verkleind_jetski 8

In de namiddag gingen we jetskiën, dat hadden we meteen al de eerste avond op de boulevard geboekt. Vorig jaar hadden we dit ook al gedaan, maar nu mochten we helemaal tot aan een soort van eiland aan de overkant van de zee en terug. Het was echt superleuk! Ik zat achterop, maar volgend jaar wil ik misschien zelf wel eens proberen te ‘rijden’!

verkleind_IMG_4798

Nadien nog even lekker chillen en lezen op het strand! Ik las het boek ‘Kortsluiting in mijn hoofd’ van Brenda Froyen, waar ik ondertussen al een review over schreef. Zeker een aanrader!

verkleind_IMG_4853

We hadden echt een prachtig uitzicht op het strand, zo met die palmbomen en rotsen overal!

DCIM999GOPRO

De volgende dag gingen we een ritje maken met de peddelboot! Dit krijgen we gratis omdat we in één keer jetskiën en parasailen hadden geboekt. Robby had er eerst geen zin in, maar ik kon hem toch overtuigen en het was superleuk! Heerlijk wat ronddobberen én goed voor de beenspieren! Bovendien was er op het water een lekker windje!

Vanuit de peddelboot hadden we een prachtig uitzicht op zee, op de boulevard met alle hotels en palmbomen, én op alle watersporten! We zagen regelmatig jetski’s en bananaboten passeren, leuk om van dichtbij te zien!

In de vooravond vonden we het altijd heerlijk om nog wat aan het strand te liggen. De meeste mensen waren dan al weg en dan was het er lekker rustig en niet meer te warm.

verkleind_IMG_4879

’s Avonds konden we lekker dineren in het hotel met alweer een prachtig uitzicht!

verkleind_IMG_4881

En een lekker roseetje erbij. Hoewel, ik vond die eigenlijk helemaal niet lekker, maar Robby wel haha!

verkleind_IMG_4903

Als dessert namen we ’s avonds vaak nog een lekker ijsje!

verkleind_IMG_4905

De zon die ondergaat achter de rotsen, prachtig!

verkleind_IMG_4922

Lekkere pannenkoeken en wafels met chocoladesaus als ontbijt! Hoewel de wafels wel wat hard gebakken waren haha!

verkleind_IMG_4989

De volgende dag brachten we de voormiddag rustig door aan het zwembad…

verkleind_IMG_4990

En in de namiddag was het tijd om te gaan parasailen! Toen we naar daar wandelen zagen we toevallig net iemand boven het land hangen met de parachute en kregen we al schrik, haha!

DCIM999GOPRO

In de boot, ready to go! Robby zag het niet helemaal zitten haha!

verkleind_parasailing 2

Let’s go!

verkleind_parasailing 3

We werden steeds hoger en hoger gelaten…

verkleind_parasailing 6

En van hieruit hadden we pas een prachtig uitzicht!

verkleind_parasailing 10

We zagen een haven aan de overkant van de zee, zo schattig van bovenuit!

verkleind_parasailing 13

Robby was er toch niet helemaal gerust in… En ik soms ook niet hoor haha!

verkleind_parasailing 34

We gingen weer landen…

verkleind_parasailing 39

Maar veel te vroeg, aaaah!! Ze hadden ons met opzet (denk ik) heel eventjes met onze poep in het water latten zakken!

verkleind_IMG_5028

Nadien weer even uitrusten op het verlaten strand, heerlijk!

verkleind_IMG_5037

En nog even een leuke selfie om mee af te sluiten voor vandaag! De volgende dagen vierden we nog onze verjaardag, gingen we duiken en brachten we een bezoekje aan het centrum van Marmaris! Die foto’s krijgen jullie morgen te zien

Wat doe jij zoal op vakantie?

Dit vind je misschien ook leuk: